Bizlit +38 (099) 562-25-63

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

175 грн
175
8 человек добавили в Вишлист
Нет в продаже
Переплет Твердый
К-во страниц 192 стр
ISBN 978-617-7388-66-0
Формат 140х210 мм
Язык украинский
Доставка:
  • Стоимость от 29 грн
  • Срок доставки 1-4 дня
  • Доставляем службами Новая Почта или УкрПочта
  • Бесплатная доставка от 1000 грн
  • Международная отправка (доставка в другие страны мира)
Гарантия:
  • Возврат, обмен в течение 14 дней
Варианты оплаты:
  • Наличными (в отделении курьерской службы)
  • Картой VISA или MASTERCARD
  • Apple Pay
  • Google Pay

Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.

Тематика

Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.

Про книжку

Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…

Для кого книжка

Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.

Чому ця книжка

Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.

Відгуки про книжку

«Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце».

— Метт Мулленвіг, засновник Wordpress

«Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі».

— Борис Вельдуйзен ван Зантен, засновник TheNextWeb

«Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача».

— Дейв Маклур, засновник 500 Startups

«Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть "як же ми без цього жили"».

— Publisher՚s Weekly

Показать полностью
Отзывы о На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
0 / 5
Оставить отзыв
Нір Еяль

Нир Эял – преподаватель, предприниматель, автор. Преподавал курс по прикладной психологе потребителя в Стэнфордской школе бизнеса, часто выступает на отраслевых конференциях, консультирует компании с Fortune 500. Пишет о технологиях психологии и бизнеса для Harvard Business Review, The Atlantic, TechCrunch и Psychology Today.

Другие книги этого автора

Досить істерик! Комплексний підхід до гармонійного виховання дитини

Деніел Сіґел, Нір Еяль, Тина Брайсон

350 грн

Нет в продаже

Ви дивились

Фото