Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!
Код товару: 3295 |
Фотографії
7 людей додали у Вишлист
Автор: Скотт Шейн
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
208 стр
ISBN
0-13-149421-X
Мова
російська
Франчайзинг може надати компаніям потужний інструмент розвитку та підвищення прибутковості. Доктор Скотт А. Шейн пропонує систематичну оцінку переваг і недоліків франчайзингу та найкращі методи побудови успішної франчайзингової системи, що отримали підтвердження на практиці.
На відміну від інших книг, присвячених питанням франчайзингу, в цій книзі приділяється основна увага стратегічним питанням і проблемам, з якими стикається франчайзер. Автор відповідає на такі питання, як: «Що є запорукою успіху? Як франчайзинг впливає на вашу здатність конкурувати з компаніями, які не використовують цю стратегію? ». Доктор Шейн також пропонує перевірені стратегії для кожного з аспектів франчайзингу - розробки системи, пошуку і відбору франчайзі, управління їх діяльністю, надання підтримки, визначення територій, визначення політики ціноутворення, розширення системи і багато чого іншого.
Матеріал викладено ясно і доступно. У книзі наводяться дані про дослідження з найважливіших питань франчайзингу, що не публікувалися раніше, від питання визначення прибутку до розгляду правового поля франчайзингу. Дана книга є цінним керівництвом для кожного керівника, відповідального за оцінку, планування, впровадження та управління франчайзингом.
Чи є франчайзинг відповідною стратегією для вашої компанії? Проведіть аналіз вашої галузі, вашої конкурентоспроможності, ваших можливостей. Розробіть стратегії, що ведуть до успіху, механізми підтримки, попрацюйте всі аспекти. Уперед до успіху, без ризику і прорахунків. Визначте території, політику цін, плануйте розширення. Законодавство, внутрішня політика та інші перешкоди. Ознайомтеся з правовими аспектами франчайзингу. Пошук і робота з франчайзі. Пошук і відбір франчайзі, які досягнуть успіху, і побудова взаємовигідних відносин.