Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3360 |
12 людей додали у Вишлист
Автор: Крис Хилицки
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
288 стр
ISBN
966-8644-719
Мова
російська
У книзі описується триступеневий процес, що дозволяє людині розкрити і зрозуміти свою справжню ідентичність бренду, а потім використовувати її для досягнення успіху у фінансовій, емоційній і духовній сферах. Ця книга, що відкриває для людини нові можливості, досліджує всесвітньо відомі бренди корпорацій і окремих особистостей, щоб зробити висновок про справжній характер і цінності брендів; реальні події, які привели до появи брендів, які стали найуспішнішими і живучими за всю історію людства; і уроки, які можна винести з кожного випадку і які допоможуть вам створити впливовий, індивідуальний бренд, життєздатний протягом багатьох лет.Кніга написана Кріс Хіліцкі, засновницею однієї з найуспішніших компаній дитячої книги і популярним і динамічним оратором, яка використовує особисті розповіді різних людей , приклади з реального життя, зустрічі в форматі питання-відповідь і багато іншого, щоб допомогти читачеві підібрати ключ до виявлення і вдосконалення успішної ідентичності бренду.
Читаючи книгу, ви придбаєте знання та підтримку, необхідні вам для того, щоб:
· Розкрити свою індивідуальну або корпоративну ідентичність в міру того, як ви будете осягати і давати оцінку правдивим розповідями, досвіду і подій, формує Вашу особисту життя або професійну кар'єру, що послужить основою для вашого майбутнього успіху;
· На основі нового розуміння визначити, що важливо для вас, і що визначає ваші цінності і переконання;
· Перевести ці цінності в зоровий образ, спосіб вираження і відчуття, які складають Вашу неповторну ідентичність - ваш автентичний бренд, - і використовувати цей бренд як засіб для досягнення успіху в особистому і професійному сфері.
Ваш бренд - це все те, що думають про вас інші; покращуючи цей бренд, ви зробите своє життя краще. Книга покаже вам, як самому працювати над ідентичністю свого бренду, розкриваючи істинний сенс того, що відбувалося насправді, і виявляючи унікальні цінності, перетворюючи їх потім в могутню ідентичність бренду, яка представляє вас тим, хто ви є насправді, - і використовуючи цю ідентичність, щоб перевершувати очікування, впливати на інших і домагатися того, у чому для Вас полягає успіх.