Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3358 |
1
|
Автор: М. Шуманн, Л. Сартейн
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
277 стр
ISBN
978-966-415-0399
Мова
російська
Будь-бренд - це ніщо інше, як бажання і готовність співробітників виконувати обіцянку бренду. Донесення бренду зсередини назовні є єдиною дієвою стратегією.
Книга пропонує покрокові інструкції того, як мотивувати співробітників, послідовно створювати досвід для клієнтів, який обіцяє споживчий бренд. Автори представляють огляд способів створення сильних внутрішніх брендів і психологічного зв'язку з співробітниками всередині вашого бізнесу щоб вони, в свою чергу, приносили максимальну користь вашим клієнтам зовні.
У книзі також висвітлені процеси, які повинні відбутися всередині бізнесу для бренду роботодавця, щоб викликати не тільки позитивні відгуки про бізнес як місці роботи, але і прихильність людей, що призводить до приголомшливих результатів.