Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Код товару: 99623

Фотографії

Автор: Раян Голідей

Видавництво: Наш Формат
Код товару: 99623
185 грн
185

16 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Раян Голідей

Видавництво: Наш Формат

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

130 стр

ISBN

978-617-7552-06-1

Формат

145х200 мм

Мова

українська

Опис книги Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

ПРО КНИЖКУ

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди — Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb — і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Відгуки про Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри відгуки

Автори книги Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Раян Голідей
image/data/avtor/no_avtor.jpg
Раян Голідей — медіастратег і письменник. Консультував авторів бестселерів і зіркових музикантів. Працював директором з маркетингу в American Apparel, прославившись ефективними рекламними... Подробнее