Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3178 |
14 людей додали у Вишлист
Автор: Грэм Хулей, Джон Сондерс, Найджел Пирси
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
778 стр
ISBN
0-273-655167
Мова
російська
Дана книга - найсучасніше видання зі стратегічного маркетингу, що розповідає про те, як домогтися переваги і зберегти його, працюючи в умовах ринку. Акцент тут робиться на двох центральних питаннях формулювання маркетингової стратегії - визначення цільових ринків і створення конкурентної переваги. У книзі розглядаються такі теми, як якість обслуговування і маркетинг відносин, мережі та спілки, новаторство, внутрішній маркетинг і складання ринкових прогнозів, сучасні погляди та дослідження в області маркетингу, приклади з галузі міжнародного маркетингу, випадки з практики з обговоренням розглянутих питань в кінці кожної глави.
Маркетингова стратегія і конкурентне позиціонування, 3-е видання, розглядає процес розробки і практичної реалізації маркетингової стратегії. У третьому виданні головну увагу направлено на конкурентне позиціонування, що стоїть в центрі маркетингової стратегії; в ньому проводиться глибоке дослідження процесів, якими користуються в маркетингу для отримання конкурентної переваги. Нове в даному виданні:
• Велика переробка всього матеріалу книги, яка тепер відображає найновіші погляди і дослідження в області маркетингу з ілюстрацією на нових прикладах, взятих з сучасної дійсності.
• Більше прикладів з області міжнародного маркетингу, а також підходи і види діяльності, що використовуються у спільній роботі представників різних культур
• Розгорнуті випадки з практики з обговоренням розглянутих питань в кінці кожного розділу
• Глава 4 (Зміна ринкових умов) аналізує зміни в умовах ринку, з якими стикаються організації в 21-м столітті
• У розділі 18 (Конкуренція засобами електронного маркетингу) розглядається, який вплив надає інтернет на маркетингові стратегії і підходи