Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!

Немає в наявності

Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование

Код товару: 3178
Код товару: 3178
123 грн
123

14 людей додали у Вишлист

Нема в продажі

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

778 стр

ISBN

0-273-655167

Мова

російська

Опис книги Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование

Дана книга - найсучасніше видання зі стратегічного маркетингу, що розповідає про те, як домогтися переваги і зберегти його, працюючи в умовах ринку. Акцент тут робиться на двох центральних питаннях формулювання маркетингової стратегії - визначення цільових ринків і створення конкурентної переваги. У книзі розглядаються такі теми, як якість обслуговування і маркетинг відносин, мережі та спілки, новаторство, внутрішній маркетинг і складання ринкових прогнозів, сучасні погляди та дослідження в області маркетингу, приклади з галузі міжнародного маркетингу, випадки з практики з обговоренням розглянутих питань в кінці кожної глави.

Маркетингова стратегія і конкурентне позиціонування, 3-е видання, розглядає процес розробки і практичної реалізації маркетингової стратегії. У третьому виданні головну увагу направлено на конкурентне позиціонування, що стоїть в центрі маркетингової стратегії; в ньому проводиться глибоке дослідження процесів, якими користуються в маркетингу для отримання конкурентної переваги. Нове в даному виданні:

• Велика переробка всього матеріалу книги, яка тепер відображає найновіші погляди і дослідження в області маркетингу з ілюстрацією на нових прикладах, взятих з сучасної дійсності.

• Більше прикладів з області міжнародного маркетингу, а також підходи і види діяльності, що використовуються у спільній роботі представників різних культур

• Розгорнуті випадки з практики з обговоренням розглянутих питань в кінці кожного розділу

• Глава 4 (Зміна ринкових умов) аналізує зміни в умовах ринку, з якими стикаються організації в 21-м столітті

• У розділі 18 (Конкуренція засобами електронного маркетингу) розглядається, який вплив надає інтернет на маркетингові стратегії і підходи

Відгуки про Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование відгуки