Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3179 |
18 людей додали у Вишлист
Автор: Смит П.Р.
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
М'яка
К-ть сторінок
296 стр
ISBN
966-8644-123
Мова
російська
Маркетинг являє собою процес управління, що відповідає за визначення, прогнозування та задоволення потреб клієнтів з метою отримання прибутку для організації. Недостатньо просто вивчити маркетинг, потрібно ціле життя для того, щоб досконало опанувати. Проте для довгострокового існування будь-якої організації необхідне проведення досліджень постійно мінливих потреб і специфічних бажань споживчого ринку. Дана книга написана простою і зрозумілою мовою, що робить поняття маркетингу доступним кожному читачеві, зацікавленому в задоволенні запитів споживачів і отримання прибутку. Книга буде корисна як студентам і починаючим менеджерам, які роблять перші кроки в маркетингу, так і досвідченим маркетологам, які бажають уникнути помилок і придбати нові знання в даній області.