Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Немає в наявності

Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

Код товару: 116508
Код товару: 116508
240 грн
240

0 людей додали у Вишлист

Скоро у продажу
Дата надходження поки не відома

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

140х215 мм стр

ISBN

978-617-7544-41-7

Вага

украинский г

Опис книги Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

Як деяким компаніям або організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а гарячими фанами? Що допомагає їх маркетологам досягти результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетинговой реклама або ролики на YouTube? Бізнес-стратег і експерт з маркетингу Девід Мірму Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що секрет успіху в бізнесі і формують теорію фанократіі, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потреби і бажання і перетворювати в своїх фанів .

Автори також дають рекомендації, як сформувати співтовариство своїх фанів.

Відгуки про Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів відгуки

Автори книги Фанократія. Перетворення фанатів на клієнтів і клієнтів на фанатів

Девід Мірман Скотт
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-djevid-mirman-skott-90x120.jpg
Основна частина професійної кар'єри Скотта відбулася у сфері онлайнових новин. Він був віце-президентом з маркетингу корпорації NewsEdge та обіймав вищі керівні посади в підрозділі електронної... Подробнее