Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 128802 |
Автор: Ігор Манн, Игорь Нисенбойм, Катя Нисенбойм
Видавництво: Книгиум
К-ть сторінок
340 стр
ISBN
978-5-906084-48-4
Мова
російська
Ця книга - про війну за увагу. Маркетологи і продавці, спікери та викладачі борються за увагу аудиторії намагаючись його залучити й утримати. І слайди - це потужна зброя для вирішення цих завдань. Увага - ресурс обмежений і боротьба стає все жорсткішою. Ділові люди отримують по кілька презентацій в день і лише побіжно їх прокрутити. Якість презентації стало критерієм відбору: «Спочатку надішліть презентацію, а потім поговоримо про зустріч». Деякі обходяться простенькими слайдами і «виїжджають на харизмі». Це вже не працює. Причарувати співрозмовника на зустрічі не вийде, епідемія зрівняла виступаючих. Замість яскравого спікера ми бачимо тільки маленьку говорить голову в віконці Zoom. Тепер вся надія на слайди. «Ну звичайно ... У них є дизайнер, який малює красиво. А я роблю слайди сам ». Це не кращий спосіб виправдати погану презентацію. Для того, щоб робити класні презентації необов'язково бути дизайнером. Ми не закінчували художню академію, обидва працювали в інвестиційних банках в Лондоні: Катя в Citi, Ігор в BNP Paribas. За час роботи в банках ми виробили простий набір слайдхаков, які привертають увагу слухачів і розповідають просто про складне. Боротьба за увагу йде на всю. Її не можна програти. Читайте цю книгу, дивіться відео-уроки в кінці глав, не бійтеся залучати консультантів по слайдингом. Так переможемо.