Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри

Код товара: 99623

Автор: Раян Голідей

Издательство: Наш Формат
Код товара: 99623
646
175 175 грн
На складе

Автор: Раян Голідей

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

130 стр

ISBN

978-617-7552-06-1

Формат

145х200 мм

Язык

украинский

Книжка медіастратега Раяна Голідея декларує нові принципи ефективного маркетингу в цифрову еру. До того ж із мінімальними бюджетами.

ПРО КНИЖКУ

Забудьте про дорогі рекламні кампанії та інші традиційні маркетингові інструменти. Вони не лише потребують чималих коштів і зусиль, а й малоефективні в наш час. Майбутнє компаній нового покоління — за ґроуз-хакінгом. Саме так свого часу зробили всесвітньо відомі бренди — Instagram, Dropbox, Uber, Airbnb — і довели, що традиційний маркетинг уже в минулому.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка для широкого кола читачів, а також фахівців зі сфери маркетингу, реклами й сучасних технологій.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА

Стратегії новітнього маркетингу допоможуть вам запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи жодної копійки на білборди чи телевізійну рекламу.

Маркетинг майбутнього. Як гроуз-хакери змінюють правила гри отзывы

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Раян Голідей — медіастратег і письменник. Консультував авторів бестселерів і зіркових музикантів. Працював директором з маркетингу в American Apparel, прославившись ефективними... Подробнее