Bizlit +380995622563
Есть в наличии

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні

Код товара: 81107
Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні книга купить

Автор: Джим Коллинз

Издательство: Наш Формат
Код товара: 81107
2458
180 180 грн
На складе

Автор: Джим Коллинз

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

288 стр

ISBN

978-617-7279-13-5

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Ми часто говоримо про "монстрів" бізнесу, ми читаємо про них у газетах, бачимо репортажі про них по телебаченню, чуємо про їхні успіхи по радіо. Та чи поставало перед вами запитання: Чому ми чуємо постіно саме про ці компанії? Чому ми не знаємо майже нічого про інші хороші компанії? Відповідь є дуже простою. Інші так і залишилися просто хорошими компаніями. Ми ж чуємо та говоримо про тих, хто зміг перейти від просто хорошої компанії до величної. Книга від автора бестселеру "Величні за власним вибором". Продано понад 2,5 млн примірників, книги автора перекладені на 32 мови. Бестселер Amazon (стратегічне планування).

Від Хорошого до Величного. Чому одні компанії здійснюють прорив, а інші - ні отзывы

https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-dzhim-kollinz-90x120.jpg

Джеймс «Джим» Коллинз — американский бизнес-консультант, писатель, исследователь.

Коллинз начал преподавательскую и исследовательскую деятельность в Высшей школе... Подробнее