Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Код товару: 138036

Фотографії

Автор: Йона Бергер

Видавництво: Наш Формат
Код товару: 138036
350 грн
350

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Йона Бергер

Видавництво: Наш Формат

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

200 стр

ISBN

978-617-8120-76-4

Формат

140х200 мм

Мова

українська

Опис книги Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару?

І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані: гучна антинаркотична кампанія лише збільшила споживання наркотиків Дебютна книжка молодого науковця, що досліджував складний соціальний феномен популярності, теж здобула немалу популярність: у 2013 році посіла друге місце у рейтингу бізнес-книг amazon.com. «Заразливий» став бестселером і за версією New York Times і Wall Street Journal. Книжка перекладена 25 мовами.

ДЛЯ КОГО КНИГА

Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феномену популярності.

ЧОМУ ЦЯ КНИГА

Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту та допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу поголосу і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею.

Ця книжка буде корисною для вас особисто і не тільки для загального розвитку. Якщо ви не знаєте, що таке «тригер» і хто такий «стрікер», чому деякі подробиці історії закарбовуються в людській пам’яті і як цей процес відбувається, то маєте нагоду уважно прочитати й зрозуміти психологічні механізми сприйняття, які ніхто не може відмінити.

Відгуки про Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Заразливий. Психологія вірусного маркетингу відгуки

Автори книги Заразливий. Психологія вірусного маркетингу

Йона Бергер
https://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-jona-berger-90x120.jpg
Йона Бергер — молодой профессор маркетинга в Уортонской школе бизнеса при Пенсильванском университете. Опубликовал десятки статей в наиболее авторитетных научных журналах. Бергер был отмечен... Подробнее