Bizlit +380995622563

Результативний конфлікт

Код товара: 4491
Купить Результативний конфлікт
Код товара: 4491
1749
155 155 грн
На складе

Переплет

Твердый

К-во страниц

320 стр

ISBN

978-617-7279-31-9

Формат

145х215 мм

Язык

украинский

Год издания

2016

Есть в наличии

Вміння керувати конфліктом, отримувати з нього користь, не посварившись з опонентом – одні з найважливіших навичок, які повинен мати кожен, хто прагне досягнути високих цілей у роботі, а також у повсякденному спілкуванні. Ця книга стала своєрідною інструкцією з ведення конфлікту та поведінки під час конфліктної ситуації.

Тематика видання

Конфлікт, психологія, лідерство, переговори.

Про книгу

Коли конфлікт та влада зустрічаються разом, результат може бути руйнівним. Владу часто пов’язують з енергією, яку фізики визначають як здатність виконувати роботу і досягати результату. Але всі наші зусилля для отримання більшої влади рясніють пастками, обмеженнями, неприємними наслідками та незгодами. Влада та повноваження часто супроводжуються високими очікуваннями, вимогами, обов’язками та відповідальністю, які можуть тиснути на людину.

Для кого книга

Для керівників усіх ланок та їхніх підлеглих, батьків, а також для тих, хто хоче навчитися мистецтву врегулювання конфліктів.

Чому ця книга

У книзі зібрано цілий калейдоскоп скрутних сюжетів, шляхи врегулювання конфлікту та методи застосування влади, найрізноманітніші пастки конфліктів, а також сім основних стратегій урегулювання яскравих та часом небезпечних спалахів конфлікту і влади: доброзичливості, підтримки, домінування, поступливості, самостійності, адаптації та непокори. Найкраще ці стратегії можна опанувати тоді, коли ви самі визначаєте, якими будуть ваші власні дії та результати під час конфлікту. Тому автори пропонують інструменти для самооцінювання, вправи, перелік запитань для перевірки та зведені таблиці, що стануть в пригоді менеджерам, керівникам, адміністраторам, вчителям, медіаторам, консультантам та адвокатам.

Написать отзыв

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Пітер Коулман є професором психології та освіти у Педагогічному коледжі та інституті Землі в Колумбійському університеті. Він також обіймає посаду директора Колумбійського міжнародного центру співпраці та вирішення конфліктів. Окрім того, він – спеціаліст з врегулювання конфліктів та досвідчений консультант, сертифікований штатом Нью-Йорк, з- поміж клієнтів якого: IBM, Citibank, ООН, Світовий банк та Держдепартамент США.

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Роберт Фергюсон – психолог та консультант- конфліктолог, який надає послуги з вирішення конфліктів, посередницькі послуги у конфліктних ситуаціях, організовує тренінги на тему лідерства у таких організаціях, як Credit Suisse USA, Merrill Lynch, Ahlstrom, Kennametal, KBI Biopharma та Aegon.