Bizlit +380995622563

Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Код товара: 90791
Купить Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати

Автор: Фил Барден

Издательство: Клуб Семейного Досуга
Код товара: 90791
891
176 176 грн
На складе

Автор: Фил Барден

Издательство: Клуб Семейного Досуга

Переплет

Твердый

К-во страниц

304 стр

ISBN

978-617-12-2516-9

Формат

221х150 мм

Вес

515 г

Язык

украинский

Год издания

2016

Есть в наличии

Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки - досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати "секретний код" маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар - один з багатьох на перенасиченому ринку - а рішення про його купівлю!
Сучасні моделі маркетингу недосконалі, бо не враховують "автопілот" споживача - його соціальний досвід, звички та очікування задоволення від товару. Саме їх, а не характеристики товару аналізує людський мозок протягом 1,7 секунди, коли робить вибір. Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям – чекають на вас у цій книзі.

Написать отзыв

http://bizlit.com.ua/image/cache/data/avtor/avtor-fill-barden-90x120.png

Маркетер с 25-летним стажем, работал в Unilever, T-Mobile и других крупных компаниях.