Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3300 |
8 людей додали у Вишлист
Автор: Дэвид Меджви
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
256 стр
ISBN
966-415-0223
Мова
російська
У той час як багато колишніх гіганти американської промисловості здаються під натиском іноземних конкурентів, які виробляють продукцію з більш низькими витратами, і високих внутрішніх виробничих витрат, одна з американських компаній все ж служить блискучим прикладом розвитку, досягнення впізнаваності марки і феноменального успіху в умовах глобалізації. Компанія John Deere досягла набагато більшого, ніж домінування на своєму первинному ринку: ця потужна світова компанія, щорічна виручка від продажів якої становить 19,9 млрд.дол., А чисельність персоналу - 46000 співробітників, не тільки дала своє почесне ім'я і репутацію сільськогосподарської техніки , а й стала світовим лідером з виробництва лісозаготівельного обладнання і найбільшим постачальником будівельної техніки. Як компанія, заснована на початку дев'ятнадцятого століття, продовжує підтримувати такий високий рівень життєздатності в постійно змінюваному кліматі двадцять першого століття? Чи можуть інші організації дізнатися секрети цього довголітнього успіху фірми і використовувати їх для стимулювання власного розвитку і збільшення прибутковості? У своїй книзі «Шлях компанії John Deere» Девід Меджі, знаменитий автор книг по бізнесу, розкриває вічні основоположні принципи і інноваційні методи, що дозволили компанії John Deere постійно випереджати конкурентів протягом приблизно 170 років. Отримавши необмежений доступ до компанії і її архівів і можливість спілкуватися з її Генеральним директором Робертом Лейн, Меджі незабаром прийшов до висновку, що рушійною силою цієї динамічної організації є сукупність цінностей і принципів, закладених в її фундамент самим Джоном Діром. З моменту винаходу Діром в 1837 р першого самоочисного сталевого плуга, який завоював комерційний успіх у всьому світі, до видатної серії інновацій, введених Робертом Лейн в наші дні, ці принципи застосовувалися при керівництві компанією в сприятливі періоди і в важкі часи, допомагаючи їй пережити депресії і війни і процвітати за часів успіху.
Від девізу «Я ніколи не поставлю своє ім'я на продукції, яка не є кращим, що є в мені» до девізу «Стабільна ефективність неможлива без довіри», в книзі «Шлях компанії John Deere» ці секрети розкриваються вперше. Потім автор досліджує те, як працівники компанії, від Генерального директора до рядових співробітників, прагнуть втілити кожен з принципів в своїх щоденних діях на робочому місці. У цьому докладному дослідженні кожна з цінностей компанії John Deere служить корисним і перевіреним уроком для керівництва, який може сприяти зміцненню будь-якої компанії в будь-якій галузі. Книга «Шлях компанії John Deere» містить ознайомлювальне введення, складене Головою Правління і Генеральним директором компанії Deere Company, і є захоплюючою і важливою для всіх, хто цікавиться історією промисловості, новітніми методами ведення бізнесу або старої доброї історією американського успіху.
Зміст:
Передмова
Глава 1. Основи корпоративної культури
Глава 2. Якість - перш за все
Глава 3. Зміни за рахунок інновацій
Глава 4. Завжди пам'ятати про сумлінність
Глава 5. Відданість ідеалам компанії - невід'ємна риса John Deere
Глава 6. Побудувати бізнес, який відповідає найвищому рівню продукції компанії
Глава 7. Як змусити бренд працювати
Глава 8. Відносини повинні бути взаємовигідними
Глава 9. Ваша сила - в ваших коренях
Глава 10. Ефективність, перевірена часом
Додаток А. Керівництво John Deere
Додаток Б. Основні дати історії John Deere
Додаток В. Green Bulletins ( «зелені» бюлетені) John Deere
Додаток Г. Стратегія John Deere
Додаток Д. Бізнес John Deere Вираз вдячності
Примітки