Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!
Код товару: 3241 |
Автор: Брассингтон Френсис, Петтитт Стивен
Видавництво: Balance Business Books
Обкладинка
Тверда
К-ть сторінок
768 стр
ISBN
966-8644-999
Мова
російська
Нарешті! Скорочена версія бестселера Principles of Marketing ( "Принципи маркетингу"), що поєднує в собі все найкраще з теорії і практики, книга "Основи маркетингу" являє собою унікальний вибір для тих, хто шукає сучасний і актуальний короткий вступ в цю дисципліну. Це видання, спеціально розроблене для скорочених навчальних програм і інтенсивних курсів, містить основні поняття і методи маркетингу. "Основи маркетингу" настільки ж ясні і академічно суворі, як і всі книги Френсіс Брассінгтон і Стівена Петтітт, і зберігають стиль повної версії.
Дана книга являє собою єдиний, можливий вибір для тих, хто шукає сучасний і актуальний короткий вступ в таку дисципліну, як маркетинг. Це видання спеціально розроблено для скорочених навчальних програм і інтенсивних курсів і містить основні поняття і методи цієї дисципліни. Це скорочена версія бестселера Брассінгтон і Петтітт "Принципи маркетингу" (Principles of Marketing).