Bizlit +380995622563

На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Код товара: 90628
Купить На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Автор: Нір Еял

Издательство: Наш Формат
Код товара: 90628
738
140 140 грн
На складе

Автор: Нір Еял

Издательство: Наш Формат

Переплет

Твердый

К-во страниц

192 стр

ISBN

978-617-7388-66-0

Формат

140х210 мм

Язык

украинский

Год издания

2017

Есть в наличии

Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.

Тематика

Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.

Про книжку

Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…

Для кого книжка

Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.

Чому ця книжка

Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.

Відгуки про книжку

«Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце».

— Метт Мулленвіг, засновник Wordpress

«Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі».

— Борис Вельдуйзен ван Зантен, засновник TheNextWeb

«Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача».

— Дейв Маклур, засновник 500 Startups

«Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть "як же ми без цього жили"».

— Publisher՚s Weekly

Написать отзыв

image/data/avtor/no_avtor.jpg

Нір Еял — викладач, підприємець, автор. Викладав курсиз прикладної психологі споживача в Стенфордській школібізнесу, часто виступає на галузевих конференціях, кон­сультує компані з Fortune 500. Пише про технології пси­хологію та бізнес для Harvard Business Review, The Atlantic,TechCrunch та Psychology Today.