Немає в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, з 28 по 31 березня ми проводимо інвентаризацію на складі. Відправку ваших замовлень відновимо з 1 квітня. Слава Україні!

Немає в наявності

Международный словарь маркетинговых терминов

Код товару: 3245

Автор: Дэниал Ядин

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 3245
144 грн
144

16 людей додали у Вишлист

Очікується
Очікуємо поставку до 14 днів. Терміни уточнюйте у менеджера

Автор: Дэниал Ядин

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

608 стр

ISBN

0-7494-35321

Мова

російська

Опис книги Международный словарь маркетинговых терминов

Дане видання пропонує визначення найбільш часто використовуваних маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене пояснення прийомів, методів і процедур, які використовуються в маркетингу і суміжних з цією дисципліною областях (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передачі інформації, реклама, PR та ін.) . Словник містить чіткі пояснення, спостереження і докладні коментарі, а також рекомендації та поради, засновані на практичному досвіді. Все це робить його незамінним практичним посібником як для досвідчених професіоналів, так і для студентів. Міжнародний словник з маркетингу містить понад 2000 професійних термінів і прийомів. Цей унікальний, корисний словник пропонує більше 2000 енциклопедичних визначень з області маркетингу.

У ньому представлені наступні теми:

• Маркетингові комунікації;

• Засоби передачі інформації;

• Реклама;

• PR (зв'язки з громадськістю);

• Методи стимулювання продажів;

• Корпоративні комунікації;

Зміст:

Введення: Практичний посібник для тих, хто займається маркетингом Словник з маркетингу Додаток

1: Американський варіант англійської мови, Британська англійська Додаток

2: Види бізнесу, пов'язані з маркетингом і інші терміни Додаток

3: Терміни з галузі технологій, пов'язаних з маркетингом Додаток

4: Терміни з галузі поліграфії та виробництва - вони ще використовуються, але поступово виходять з ужитку

Відгуки про Международный словарь маркетинговых терминов

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Международный словарь маркетинговых терминов відгуки