Є в наявності
Bizlit +380995622563

Друзі, ми продовжуємо працювати в Харкові. Віримо в ЗСУ і Нашу Перемогу! Слава Україні!

Є в наявності

Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

Код товару: 137862

Фотографії

Автор: Робін Дж. Берн

Видавництво: Balance Business Books
Код товару: 137862
103 грн
103

0 людей додали у Вишлист

На складі

Автор: Робін Дж. Берн

Видавництво: Balance Business Books

Обкладинка

Тверда

К-ть сторінок

272 стр

ISBN

0-7494-4200-X

Формат

145x220 мм

Мова

російська

Опис книги Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

Все більша кількість компаній використовує різні технології маркетингових досліджень не просто для пошуку нових ринків, продуктів і клієнтів, а й для вдосконалення власної системи прийняття рішень у сфері менеджменту та маркетингу, а також моніторингу служб роботи з клієнтами. Ця книга дозволить менеджерам з маркетингу оцінити необхідність проведення досліджень, проаналізувати їхні перспективи та ухвалити точні рішення.

Основні розділи: пошук необхідної інформації та правильних рішень, техніка ефективних досліджень, параметри та їх вимір, використання отриманої інформації, прийняття рішень з урахуванням тенденцій та змін, взаємодія з дослідницькими компаніями, роль досліджень у розширенні бізнесу. Ця книга входить до спеціальної серії книг під назвою "Маркетингові дослідження на практиці".

Відгуки про Эффективное использование результатов маркетинговых исследований

0 / 5

5 зірок

0

4 зірки

0

3 зірки

0

2 зірки

0

1 зірка

0


Эффективное использование результатов маркетинговых исследований відгуки